مقالات آموزشی

چگونه زمان خود را مدیریت کنید؟

قدم اول:لیستی از تمام کارهای اتلاف وقت خود تهیه کنید:

چقدر از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می کنید؟ چه مقدار از زمان خود را در شبکه های اجتماعی می گذارانید؟ اگر مدت زمانی که در این فعالیت زیاد است آن را تقسیم کنید و برای زمانی در روز کتاب بخوانید، ورزش کنید و …..

قدم دوم: کارآمدی تنبلی هوشمندی است:

به جای خرید های طولانی، انتظار در صف های خرید و بانکی، بسیاری از کارهای خودتان را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید.

نوشته های مشابه

قدم سوم: زمانی برای کار و زمانی برای استراحت

زمانی برای کار و زمانی را برای استراحت خود قرار دهید و به سرگرمی های مورد علاقه خود بپردازید.

تجربیات جدید ، هر چقدر کوچک باشد، استرس را رها می کند، به عقب می اندازد مغز و باعث بهبود روحیه می شود.

قدم چهارم: لیست کارهای انجام شده

هر ماه لیستی از تمام تعهدات خود را بنویسید و لیستی از کلیه فعالیتهایی را که می خواهید در ۳۰ روز آینده انجام دهید.

یک برنامه هفتگی تهیه کنید تا به طور مساوی تمام فعالیت ها را در طول هفته توزیع کنید. لازم نیست همه کارها را در یک روز انجام دهید. هر روز کمی از آنچه می خواهید انجام دهید.کم کم لیست ماهانه خود را تکمیل می کنید.

قدم پنجم: تأمل و بهبود

در پایان هر هفته یک لحظه به این فکر کنید که هفته چگونه گذشت، زندگی شما چگونه تغییر کرد، آیا از تغییر خوشحال هستید، از کجا می توانید پیشرفت آغاز کنید؟

ما از اشتباهات خود بهترین چیزها را می آموزیم. هر وقت احساس نارضایتی از کردید، خود را سرزنش نکنید و وقت خود را هدر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


این سایت با کمک گوگل ایمن شده است

دکمه بازگشت به بالا