تکنولوژی و فناوریکسب و کار

نخستین همایش ملی دانشجویی مسئله باز ایران با راهکارهای گیمیفیکیشن برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود، همایش ملی دانشجویی «مساله‌باز» را برگزار می‌کند.

این رویداد با حمایت آکادمی گیمیفیکیشن ایران، آقای گیمیفیکیشن و دنیای تبلیغات با متد Reverse Pitch برگزار می‌شود.

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

رویداد Reverse Pitch، مدل جدیدی از رویدادهای حوزه کارآفرینی‌ست که در آن جای نقش‌ها تغییر می‌کند. به‌این صورت که سازمان‌ها و کسب‌وکارها با ارائه مشکلات و نیازهای خود از مخاطبین، متخصصین و استارتاپ‌ها درخواست می‌کند تا براساس نیاز و مشکلات ارائه شده، راه حل‌های نوآورانه و خلاقانه با استفاده از موضوع رویداد ارایه کنند. در این بین شرکت کنندگان که متشکل از افراد و تیم‌های مختلف با تخصص‌های گوناگون هستند، تلاش خواهند کرد با توجه به درخواس‌های ارائه شده، پیشنهاد عرضه محصولات جدید یا خدمات جدید ارائه کنند یا محصول یا خدمت فعلی را ارتقا بخشند.

به گزارش دنیای تبلیغات، رویداد اول این همایش با موضوع بازی‌وارسازی (Gamification) با سخنرانی و تدریس همیدفدایی و سهراب مستقیم و با محور افزایش درآمد با ابزارهای بازی برپا می‌شود. هم‌چنین «آموزش مباحث تئوری بازی‌وارسازی»، «بیان کاربردهای مکانیک‌های بازی در محیط‌های غیربازی»، «بررسی مطالعات موردی کاربرد بازی‌وارسازی در کسب و کارها»، «بررسی مطالعات موردی کاربرد بازی‌وارسازی در مدیریت شهری» و «بررسی مطالعات موردی کاربرد بازی‌وارسازی در حوزه‌ی آموزش» محورها و سرفصل‌هایی است که در این رویداد مطرح خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش تا ۲۶ تیرماه فرصت دارند به سایت http://rvp.shahroodut.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۱۰۰۰۷۴۵۸۰ تماس بگیرند و شروع این دوره از ۲۸ تیرماه خواهد بود.

عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی

بازی‌وارسازی استفاده از خصوصیت‌ها و تفکرهای بازی‌گونه در زمینه‌هایی است که ماهیت بازی ندارند. انگار کردن کار به بازی یا بازی‌انگاری چند سالی است دیدگاهی آکادمیک و منسجم گرفته و از آنجا که یکی از انگیزاننده‌های جذاب برای انسان، تفریح و بازی است، این نقطه را می‌توان همان نقطه آغازین مفهوم بازی‌انگاری دانست.

محورهای این رویداد به‌صورت کلی در سه دسته‌ی زیر خواهد بود:
  • کسب و کار
  • آموزش
  • خدمات شهری

جوایز افراد فعال در کارگاه‌ها

در طول برگزاری کارگاه‌ها، مسائل و چالش‌هایی مطرح می‌شوند که حاضرین در کارگاه با حل این مسائل می‌توانند امتیازاتی کسب کنند. در پایان به افرادی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده اند جوایزی اهدا می‌شود از قبیل:

بن‌های تخفیف:

 

دوره‌های آموزشی

  • کارگاه آموزش نرم‌افزار پریمیر
  • دوره‌ی آموزشی زبان بدن
  • دوره‌ی آموزشی بوم ناب کسب و کار

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


این سایت با کمک گوگل ایمن شده است

دکمه بازگشت به بالا